Pages

Monday, April 15, 2013

Ons eerste boekbekendstelling - by Randvaal Biblioteek.

Ons het ons eerste boekbekendstelling gehou in Randvaal se biblioteek en dit was so lekker!

Ek dink 'n mens kry min die voorreg om so 'n droom te sien waar word, en dit was heerlik om dit met my ma te deel.

Fourie Ackerman se sketse wat ons in die boek gebruik het

My sussie Naomi en haar vriendin, Lisa het die dekor vir ons gedoen - 
 

Sy het foto's gemanipuleer en gebruik vir ons uitstalling van prinses Sophia Charlotte, en ook van Carli, wie geposseer het as ons karakter, Feitjie. Carli is my oudste sussie, Charlotte, se dogter.


Soos belowe, was daar musiek!! Ek op die fluit en my sussie Maria op die kitaar.


Hier is die skildery van Feitjie en die prinses in die agtergrond wat ons boek se voorblad is. Die stoel sal julle ook raaklees in al die boeke!


My sussie Maria het gesing ook - ons het net afrikaanse volkliedjies en so paar liedjies van Coenie de Villiers en Louis Britz gebruik.




My pa het gehelp om die boek verkope te beman. Onthou dat julle boeke kan bestel op ons blog, of stuur net 'n e-pos vir my of my ma. As julle naby ons bly, dan kan ons die boek sommer vir jou bring ook!


Wat sal mens tog sonder familie doen?? My sussie Maria het die eetgoed en drinkgoed vir ons gedoen - dit het vreeslik mooi gelyk met mooi afrikaanse sê-goed en gedigte op papiertjies op elke bordjie.



Ons het altwee elke boek onderteken wat verkoop is - 


Selfs Midvaal se burgermeester was daar - Timothy Nast, en hy het 10 boeke gekoop vir die biblioteke in Midvaal!


Tannie Rita Otto het vir ons seremonie meester gespeel -


Hier staan ek gereed om my toespraak te lewer!


Dit was vir my so 'n besonderse dag gewees!


My moeder het ook gepraat en vir ons voorgelees uit ons VOLGENDE boek - net om almal lus te maak daarvoor!


My sus het ook baie mooi voorgelees - uit Skrywertjie.



 Nou lê die Pretoria boekbekendstelling nog voor, en ek kan omtrent aan NIKS anders dink nie!

As jy dit kan bywoon - kom asseblief! Laat weet my as jy kom, of as jy dit nie sal maak nie - koop 'n boek!

No comments:

Post a Comment