Pages

Saturday, January 19, 2013

Skrywertjie - ons eerste boek!

Ons eerste boek se manuskrip is nou weggestuur, en DIT IS SO OPWINDEND!! Die titel is  

"Die Sophia Charlotte Verhaal - Skrywertjie".

Ons wag nou nog vir die kunstenaar (Fourie Ackerman) se pensketse en skildery. Die skildery sal vir die voorblad gebruik word en die pensketse kom vooraan elke hoofstuk. Dit gaan vreeslik mooi lyk!

Fourie skilder meestal "murals", as julle ooit kans het, gaan kyk na die "murals" wat hy gedoen het by die Pretoria se dieretuin, of as julle bietjie verder ry - by Memel se museum. Dit is juis hoe my ma op hom afgekom het - hulle was oppad na ons toe op my skoonpa se plaas naby Newcastle en toe hulle deur Memel ry sien sy (my ma) toe die "murals" by die museum. Hulle stop toe om te gaan kyk en daar is Fourie toe toevallig. Sy vertel hom toe sommer dadelik van die boek en hy stem toe in om vir ons die tekeninge en die voorblad te doen.

Ek sal ook teen die middel van volgende maand ons winkel "web-site" finaliseer vir die verkope van die boek, sodat julle solank julle bestellings kan plaas. Ons kan nie WAG nie!

Ons sal iewers in die week die pensketse ontvang en dan sal ons dit ook kan inscan en stuur vir die uitgewers. Dan moet ons nog so week kans gee vir die skildery! Ek sal dit op die blog sit sodra ons dit het!

Watse oulike idees kan julle aan dink vir die boek se bekendstelling?

No comments:

Post a Comment