Pages

Monday, January 7, 2013

"Rewind" gou bietjie, asb! (die plaas Roodepoort)

Toe ek nou uiteindelik my blog post oor die 2 dae se avontuur, besef ek dat ek nooit vertel het regtig van ons avontuur toe ons die plaas Roodepoort gesoek het nie.

Ek het natuurlik my goeie vriend - Google - gevra waar die plek is, en kry dit toe op "eggsa" se website. (http://www.eggsa.org/library/main.php?g2_itemId=1390234) -met GPS koordinate en alles! BAIE opgewonde, neem ek toe my kans waar toe ons in die middel van laasjaar na my klein-niggie se verjaardag toe gegaan het in Nelspruit. Ek reken toe dat ons oppad soontoe, net die koordinate in kan sleutel in ons GPS, en "gou-gou" gaan kyk hoe lyk die plaas nou!

Vreeslik opgewonde, het ons toe dit gedoen, maar "ons" is toe ek, my seuntjie - Declan, my sussie, en haar drie kindertjies (Nikolai, Miane en DW) en ook my ma. En die kindertjies is almal 5 jaar oud en jonger.... Nouja - dit is toe nie SOVEEL pret om met 'n kar vol kindertjies 'n plaas te soek nie, en soos ons verder ry, was dit ook darem BAIE duidelik dat meeste van die plase daar, opgekoop is deur die myne. Nouja, na 'n paar keer se "lost satelite reception", en "recalculating" van die GPS se kant af, besluit ons toe - moedeloos, om die soektog te stop en Nelspruit toe te gaan.

'n Hele rukkie daarna, in een van my verwoede Google-soektogte, kom ek toe op 'n facebook-page af wat die VF+ gemaak het (let wel ek "promote" geen politieke party of sieninge deur die blog nie!!) oor Gideon Scheepers. (sien die page - https://www.facebook.com/notes/vryheidsfront-plus-freedom-front-plus/gideon-scheepers-afrikaner-held-/489283809179) en daar lees ek toe Talita se kommentaar op die brokkie inligting oor Gideon Scheepers! Dit is die presiese plaas wat ek soek! Na baie probeer, kry ek haar toe in die hande, en sy verduidelik my presies hoe om daar te kom!

Die keer was dit ek, my ma, tannie Babsie en my dogtertjie wat saam was, enw at 'n wonderlike ervaring was dit nie gewees nie!

Nouja - die res weet julle seker nou al, behalwe dit wat ek nog nie vertel het nie!

No comments:

Post a Comment