Pages

Saturday, May 10, 2014

Deneysville dinge

Dit is interessant hoe iets so "kluisenaar-agtig" soos familie navorsing mens so kan forseer om uit te kom, rond te ry en wonderlike nuwe mense te ontmoet. 

Ek het nou al telkemale die naam "Peet Schabort" gehoor en gelees die tyd wat ek so soekend is na ons Sophia's. Hy het dan die eerste leidrade gegee op die eggsa-website oor waar die plaas Roodepoort is deur die kerkhof en grafte wat hy afgeneem en opgelaai het met hulle GPS koordinate. Nouja, ek en Peet begin toe oor e-posse heen en weer bietjie gesels oor die Botha's. En gister besluit ons toe om deur te ry en vir hom hallo te sê. 


Deneysville is 'n pragtige kunstenaars dorpie by die Vaaldam. Ook nie juis te ver van my ma-hulle af naby Meyerton nie. 

Oom Peet doen nou al jare lank navorsing. Sy huis praat daarvan. Teen die mure hang portrette van oor oupagrootjie Schabort en sy vroutjie. Dan is daar ook sy seun en die se vroutjie. In 'n kassie met glas deurtjies is uitstallings van ou ou brilletjies en boerseep en sunlight seep van toeka tot nou toe. Sy studeerkamer is een skatkis van boeke en prente en foto's. En sy rekenaar spreek van al sy avonture op soek na sy voorgeslagte. 

Oom Peet het die Schabort-lyn se volledige navorsing gedoen van die 1500's af saam met sy neef, Piet Schabort. 'n Familiebybel-dik boek met foto's en name en datums van al wat Schabort is of getroud was met een! Wow! 

Die Schabort-konneksie met ons is natuurlik die Botha's. My oupagrootjie Botha se suster het met 'n Schabort getrou. Hier is hulle:



Nouja. Ek is nou amptelik geinspireer om meer oor die Botha's uit te vind. 

Ons storie se "valley" is Botha-wêreld. Die Botha-berge praat daarvan en ook Stofberg. Maar meer daarvan in my volgende "post". 


Hier is die pragtige mense wie so gasvrou was met ons. Peet en sy super-vrou Marietjie staan regs. Peet se suster Christine en haar man Hennie staan links en Susan staan agter met haar dogter voor haar. My Charma-pop staannatuurlik regs voor. 

No comments:

Post a Comment